Studii de vânzări
Soluția Pharma & Hospital ReportTM
Managementul performanței
- Analiza pieței farmaceutice în ceea ce privește consumul de medicamente (sell-out), pentru a evalua performanța unei companii față de concurenții săi
Business development
- Fundamentarea deciziilor manageriale, în scopul creșterii sau consolidării avantajelor competitive
Marketing
- Fundamentarea planurilor de marketing la capitolul de analiză a pieței și a competiției
Marketing & Vânzări
- Evaluarea eficacității diferitelor acțiuni de marketing și vânzări, pe baza rezultatelor în vânzări
Soluția Territory MonitorTM
Fenomene complexe pe lanțul de aprovizionare, cum ar fi comerțul paralel sau nivelul fluctuant al stocurilor din farmaciile de retail, fac dificilă însă estimarea cererii reale de pe piață la nivel teritorial, fără a ține cont și de datele privind ieșirile de medicamente (sell-out) din farmacii.
Managementul vânzărilor
- Stabilirea obiectivelor de vânzări la nivel local pe baza informațiilor privind potențialul fiecărui district sau teritoriu
Monitorizarea vânzărilor
- Monitorizarea volumelor lunare de vânzări către pacienți folosind KPI specifici, pentru evaluarea continuă a performanței produselor proprii în comparație cu competitorii lor
Analiza competiției
- Perspective specifice cu privire la strategia de vânzări a concurenței la nivel de județ, comparând tendințele în vânzări sell-in vs sell-out
Marketing
- Măsurarea eficacității campaniilor de marketing și a programelor de comunicare cu pacienții din farmaciile de retail, în scopul creșterii cererii
Soluția National/District Sell-In Report
Aprovizionare strategică, adaptată la dinamica pieței
- Evaluarea pieței farmaceutice de distribuție din punctul de vedere al dimensiunii și dinamicii acesteia și comparația cu piața de consum
Monitorizarea pieței
- Monitorizarea fenomenelor specifice din lanțul de aprovizionare cum ar fi nivelul stocurilor sau comerțul paralel
Logistică
- Fundamentarea planurilor strategice pe diferite verigi ale lanțului de aprovizionare
Marketing & Vânzări
- Evaluarea eficienței diferitelor acțiuni de marketing și vânzări pe baza rezultatelor în vânzări
Soluția infoSantéTM
În anul 2003 Cegedim Romania a lansat un dublu parteneriat cu producătorii și distribuitorii de medicamente, făcând posibilă circulația fluxului de informație dintre aceștia. Cu ajutorul InfoSante companiile farmaceutice, producători și distribuitori de medicamente au pus bazele unui sistem eficient de management al forței de promovare sau a forței de vânzări. InfoSante a demonstrat cum informația cumulată, standardizată și prelucrată este capabilă să genereze valoare adăugată.
Planificarea vânzărilor
- Alocarea teritorială a forței de promovare pe baza analizei potențialului fiecărei UGATM sau județ, pentru fiecare arie terapeutică din portofoliu
Monitorizarea vânzărilor
- Monitorizarea performanței forței de promovare pe baza rezultatelor în vânzări, măsurate obiectiv prin intermediul unor indicatori specifici de performanță
Managementul vânzărilor
- Răspunsul rapid și adecvat la schimbările din piață
Soluția GeoCubeTM
Cu ajutorul GeoCube distribuitorii au pus bazele unui sistem eficient de management al forței de vânzări. GeoCube a demonstrat cum informația cumulată, standardizată și prelucrată este capabilă să genereze valoare adăugată în cadrul parteneriatului cu furnizorii de date.
Planificarea vânzărilor
- Identificarea potențialului de vânzări al fiecărei zone sau teritoriu și particularizare avansată în alocarea teritorială a echipelor comerciale, pe canale de distribuție
Monitorizarea vânzărilor
- Monitorizarea performanței forței de promovare pe baza rezultatelor în vânzări, măsurate obiectiv prin intermediul unor indicatori specifici de performanță
Managementul vânzărilor
- Răspunsul rapid și adecvat la schimbările din piață
Soluția Pharmacy Index
Planificarea vânzărilor
- Furnizează informații esențiale pentru stabilirea de obiective de vânzări, specifice fiecărui segment. Oferă o foarte mare flexibilitate în alegerea criteriilor de segmentare: Rx vs OTC, Originale vs Generice, arii terapeutice (ATC) sau molecule specifice
Marketing & Vânzări
- Folosind PHARMACY INDEX managerii de vânzări din farmacii vor construi strategii de marketing și vânzări diferențiate, în concordanță cu obiectivele stabilite pentru fiecare dintre segmentele țintă
Managementul vânzărilor
- Permite identificarea efectelor în vânzări ale diverselor acțiuni și campanii de promovare pe fiecare segment țintă și urmărirea dinamicii farmaciilor în timp, prin trecerea acestora dintr-o categorie de turnover în alta
Soluția Rx Dispenser
În combinație cu RWE, datele privind eliberarea de medicamente pot furniza o oportunitate unică de a compara preferința de brand a medicilor pe fiecare patologie, cu medicamentele eliberate efectiv din farmacii.
Cercetare de piață
- Furnizează date de cercetare de piață esențiale în studiile de pre-lansare, cum ar fi: profilul pacienților (vârstă, sex, co-morbidități), sursa prescripției și modalitățile actuale de tratament, nivelul de compensare și costul tratamentului pe categorii de persoane asigurate, regimul de dozare etc.
Marketing & Vânzări
- Monitorizează dinamica comportamentului actual de prescriere, printre altele și ca urmare a eforturilor de promovare desfășurate de companiile farmaceutice și validează ipotezele de marketing în ceea ce privește acest comportament
Market Access
- Rx Dispenser poate furniza argumente bazate pe date concrete în ceea ce privește potentialul în pacienți cu o anumită patologie sau în scopul de a evalua eficacitatea tratamentelor pentru diferite tipuri de pacienți (analize de timp)
Finance
- Furnizează date de comparație pentru evaluarea taxei claw-back
Date privind consumul de produse dermato-cosmetice în farmaciile de retail
Marketing management
- Permite analiza pieței de dermatocosmetice în ansamblu și a ariilor de interes pentru o companie, la nivelul consumului de către pacienți sau consumatori
Analiza pieței
- Permite analiza propriilor produse vs competitori pentru a măsura eficacitatea strategiilor și tacticilor de promovare precum și monitorizarea ciclului de viață al produselor pe piața locală
Marketing & Vânzări
- Răspunde necesitaților de raportare ale companiilor asupra pieței, performanțelor companiei și competitorilor
Business Development
- Oferă suport strategic pentru planurile de dezvoltare prin identificarea oportunităților pieței
Soluția Software Advertising
Marketing și Comunicare
- Oferă oportunitatea accesării unor canale alternative sau complementare de promovare comparativ cu vizitele reprezentanților medicali, cu posibile reduceri de costuri
Promovarea vânzărilor
- Stimulează cererea și contribuie la creșterea notorietății de brand în cazul produselor existente și la creșterea gradului de adopție în prescriere a medicamentelor și suplimentelor alimentare noi
Evaluarea rezultatelor
- Asigură evaluarea rezultatelor campaniilor de promovare prin monitorizarea afișărilor și a vânzărilor aferente din timpul campaniei, până la nivel de județ sau localitate
Doriți să aflați mai multe?
Dacă aveți o întrebare sau doriți mai multe informații despre produsele și serviciile noastre, contactați-ne.