Software pentru farmacii
Pharmec Farmacie
PHARMEC FARMACIE pentru farmaciile cu circuit deschis
Pharmec Farmacie, partenerul de încredere al profesioniștilor din domeniul farmaceutic, vă ajută să găsiți cele mai bune modalități de a vă crește veniturile, grație multiplelor funcționalități ale aplicației, care simplifică activitățile desfășurate în mod obișnuit.
Pharmec Farmacie este soluția software completă de gestiune informatică a tututor activităților din farmacie.
Beneficiile operaționale și financiare ale clienților:
Beneficiile Pharmec Farmacie
- Rețete electronice eliberate cu succes, în sistem online și offline
- Raportare întotdeauna corectă, actualizată în funcție de formatul Casei – programul include un modul de verificare și corectare a eventualelor erori înainte de raportare
- Reduce timpul de operare: asigură un flux rapid al eliberării rețetelor, generează toate rapoartele solicitate farmaciilor de către autorități
- Oferă instrumente puternice pentru creșterea veniturilor farmaciei prin: implementarea cardurilor de fidelitate, sisteme de promoții complexe, cataloage de prețuri și calendar de plăți
- Interfață intuitivă, compatibilă cu cerințele SIUI și SIPE
Asistență clienți
- Departament de Client Service cu consultanți specializați pentru instalare, instruire și întreținere
- Suport tehnic disponibil telefonic, prin e-mail și prin conectare la distanță, cu acoperire națională
- Servicii pentru Serializare (OSMR/SNVM): consultanță și implementare
- Servicii de înregistrare, instalare și suport pentru certificatele digitale prin parteneriatul cu CertDigital
- Suport și consultanță în farmacie din partea specialiștilor Cegedim Rx de pe întreg teritoriul țării
Actualizare permanentă
- Online
- Conform cerințelor CNAS, ANMDMR, Ministerului Sănătății și Ministerului de Finanțe
- Știri, reclame si e-learning
Service și mentenanță
-
Pentru aplicațiile software și echipamentele IT, recomandări privind achiziția de echipamente hardware și fiscale, inclusiv instalarea acestora
Dirigent
DIRIGENT pentru lanțurile de farmacii
Dirigent este o aplicație dedicată lanțurilor de farmacii, unde informațiile opraționale din punctele de lucru sunt centralizate într-un singur loc, la sediul central.
Centralizarea datelor
- Nomenclator Unic de Produse, Parteneri, Furnizori și Clienți – cu posibilitatea de adăugare a clienților noi direct din aplicația Pharmec Farmacie
- Transfer automat de documente între punctele de lucru ale lanțului de farmacie (comenzi, facturi, avize etc.)
- Vizualizare stoc de la alte puncte de lucru din lanț direct în interfața de eliberare a produselor în Pharmec Farmacie
- Cod de bare unic la nivel de lanț cu posibilitatea de utilizare a codurilor de bare 1D, coduri 2D, GTIN
- Setări la nivel de lanț centralizate replicate în farmacii
- Carduri de fidelitate și sisteme de promoții centralizate
- Integrarea cu aplicația BitExplorer dedicată distribuției farmaceutice permite utilizarea nomenclatoarelor unice centralizate la nivelul întregului lanț
Funcționalități complexe
- Catalog de prețuri centralizate (la nivel de unitate sau grupuri de farmacii) cu posibilitatea de calcul a adaosului și a marjei la nivel de produs, producător, DCI, cod W
- Comandă din farmacii centralizată (sugestie transfer automat de suprastoc marfă între punctele de lucru )
- Comandă din farmacii editabilă (poate conține Registrul de Defectură plus comandă propusă din farmacie în funcție de parametri setați cu posibilitatea de editare comandă în farmacie)
- Integrat cu website de tipul magazin online oferă posibilitatea de rezervare și prelucrare a comenzilor online pentru medicamente RX direct în aplicația Pharmec Farmacie
- Dashboard – Achiziții, Stocuri, Vânzări, Marje, Suprastoc
Asistență clienți
- Departament de Client Service cu consultanți specializați pentru instalare, instruire și întreținere
- Suport tehnic disponibil telefonic, prin e-mail și prin conectare la distanță, cu acoperire națională
- Suport și consultanță la centru sau în punctele de lucru din partea specialiștilor Cegedim Rx de pe întreg teritoriul țării
Administare Dirigent
- Dashboard: status actualizări în punctele de lucru, status informații aplicație, descriere actualizări
- Status documente replicate cu posibilitatea retransmiterii documentelor
- Configurări și drepturi la nivel de utilizator și grup în Dirigent
- Mesaje promoții/campanii/informări transmise centralizat în punctele de lucru direct în Pharmec Farmacie din Dirigent
BitExplorer
BitExplorer pentru depozite farmaceutice
BitExplorer este soluția completă, destinată eficientizării activității depozitelor cu specific farmaceutic.
Centralizarea datelor
- Multidivizie / Companii /Grupuri de companii/ Filiale
- Nomenclatoare distincte (farmacie, stomatologie,veterinar)
- Nomenclatoare configurabile la nivel de companie/divizie sau punct de lucru
- Carduri de fidelitate și sisteme de promoții centralizate
- Cataloage de prețuri și reguli de vânzare
- Comenzi client, filiale sau online
- Note de culegere, locații, gestiuni
Module BitEplorer
- Gestiune
- Financiar
- Patrimoniu
- Contabilitate
- Crx Orders
- Administrare
- Producție
- WMS
Actualizare permanentă
- Online
- Serializare, Raportare ANMDMR, SER
- Sistem automat de backup și preluare curs valutar BNR
- Accesibilitate la distanță, gazduire în Cloud
- Interconectare cu BIT Explorer mobile
Service și mentenanță
- Pentru aplicațiile software și echipamentele IT
CRX Orders
CRX Orders pentru comenzi online B2B
O platformă farmaceutică B2B modernă și eficientă pentru comenzi online care face legătura între distribuitori și farmacii.
Agent Online
- Ofertă electronică personalizată pentru fiecare client
- Actualizare în timp real a campaniilor promoționale la nivel de client
- Comenzi de pe dispozitive mobile
- Informații online despre situația fianaciară a clienților
- Comenzi automate
Mobilitate
- Creșterea vizibilității online și offline
- Comenzi la orice oră din zi și din săptămână
- Posibilitatea de a tipări chitanțe direct pe aparate fiscale mobile
Asistență clienți
- Departament de Client Service cu consultanți specializați pentru instalare, instruire și întreținere
- Suport tehnic disponibil telefonic, prin e-mail și prin conectare la distanță, cu acoperire națională
Service și mentenanță
- Pentru aplicațiile software și echipamentele IT
Baza de medicamente Claude Bernard
Eliberarea de medicamente conform prescripției medicale, dar și conform profilului pacientului
- În funcție de parametrii fiziologici și fiziopatologici, co-morbidități, intoleranțe, alergii, condiții speciale ca de exemplu sarcină, alaptare etc.
O bază exhaustivă de medicamente
- Fără a interfera și fără a condiționa activitatea de prescriere, baza de medicamente Claude Bernard vă aduce «la un click distanță» toate informațiile necesare, nemaifiind necesară consultarea altor surse de informații disparat.
Asistență în activitatea curentă de prescriere
- Aplicarea regulilor de bună practică cu privire la indicații, contraindicații, interacțiuni medicamentoase, efecte adverse etc. prin afișarea unor mesaje de tip «alertă» la selecția unor medicamente
Acces rapid la monografii
- Informații privind monografia medicamentului (compozitia chimică, clasa terapeutică, posologia pe tip de pacient și tip de afecțiune, conform RCP)
Doriți să aflați mai multe?
Dacă aveți o întrebare sau doriți mai multe informații despre produsele și serviciile noastre, contactați-ne.